Levertijden en verzendkosten

Levertijden en bezorging:
Wanneer uw bestelling voor 17.00 uur op een werkdag is geplaatst, versturen wij uw (brievenbus-) pakket dezelfde dag. Dit houdt in dat u in de meeste gevallen uw bestelling de volgende werkdag al in ontvangst kunt nemen. Wij hebben alle producten direct uit voorraad leverbaar. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met uw bestelling, nemen wij contact met u op.

Pre-order:
Wij versturen pre-orders alleen als uw bestelling compleet is. Dit houdt in, dat als u meer producten bijbesteld hebt, we deze producten met uw pre-order meesturen. Wij vermelden altijd duidelijk bij het product of het product een pre-order betreft. Wilt u de bijbestelde producten eerder ontvangen? Maak dan voor de pre-order een aparte bestelling aan.

Verzendkosten:
Wij versturen alle pakketten en brievenbuspost met PostNL en hanteren de volgende verzendkosten:

Nederland/België:   

Briefpost (0 tot 20 gram) € 1,14 / € 1,75                                                                                                                                                                                                                                      Briefpost (20 tot 50 gram) € 2,28 / € 4,90                                                                                                                                                                                                        Brievenbuspakket (tot 2 kilo) € 5,95 / € 10,50                                                                                                                                                                                                                   Pakketpost € 13,90 / € 27,50

Bij bestellingen vanaf €75,00 (NL) en 150,00 (BE) rekenen wij geen verzendkosten.

Griekenland:

€ 45,00

Pakket niet ontvangen door een verkeerd ingevuld adres:
Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging. De ingevulde gegevens kunt u via deze bevestiging controleren. Zijn uw gegevens niet juist ingevuld? Neem dan direct  contact op, zodat we uw gegevens kunnen wijzigingen. Zodra u bericht heeft ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres komen meestal binnen een aantal dagen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden.
De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €2,95 + de retourkosten. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De retourkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag. Indien het pakket zoekraakt bij de post door een foutief ingevuld adres, dan kunt u het pakket opnieuw bestellen via de website. Er kunnen geen rechten verleend worden aan verkeerd ingevulde adressen.

Afhalen in de winkel:
Bestellingen kunnen worden afgehaald in de winkel te Vuurbaak 5, 1906 BS in Limmen. We zijn geopend op maandag, woensdag en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur. Bij het online afrekenen kunt u de optie ‘Afhalen in de winkel’ selecteren.                                                                                Heeft u vragen over een product? Neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de website of via de mail info@wolcompany.nl. Wij doen onze uiterste best om binnen 24 uur te antwoorden.

Retourneren

Controleer uw bestelling bij aflevering goed. Houd er hierbij rekening mee, dat er kleurverschillen ten opzichte van de afbeeldingen op de website mogelijk zijn. Wolcompany doet haar uiterste best dit tot een minimum te beperken, maar kan hier geen garanties over afgeven.

Wil u uw aankoop retourneren?
Voldoet het product om welke reden dan ook niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 14 werkdagen retourneren naar Wolcompany. Boeken, patronen en garens vallen buiten de mogelijkheid om retour te sturen. Retour gezonden artikelen worden alleen geaccepteerd indien ze onbeschadigd retour zijn ontvangen. Heeft u de originele verpakking niet meer, of is deze niet geschikt, stuur het materiaal in een deugdelijke verpakking naar ons terug. Maakt u gebruik van het recht om de producten retour te sturen, dan zal Wolcompany het betaalde orderbedrag minus de verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van de retour artikelen terugbetalen. De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

Retour adres:
Wolcompany
Vuurbaak 5
1906 BS LIMMEN
Nederland

Voeg bij de retourzending de originele pakbon. Dit zorgt voor een vlottere verwerking. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Bij het afgeefpunt ontvangt u een track & trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. Dit is tevens het verzendbewijs. Bewaar uw verzendbewijs goed tot u bericht van ons krijgt dat we uw retour zending hebben ontvangen. Zodra we uw pakket hebben ontvangen wordt uw retour binnen 14 dagen verwerkt.

Heeft u vragen over het retourneren van uw product? Neem contact met ons op via info@wolcompany.nl of het contactformulier onder aan de website. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te antwoorden.

Winkelwagen